FAQ7 Παράπονα

Έχεις τη δυνατότητα να στείλεις τυχόν παράπονα σχετικά με τη χρήση της ιστοσελίδας, επικοινωνώντας μαζί μας μέσω email στο complaints@opap.gr  ή μέσω τηλεφώνου στο 18280*.  Εναλλακτικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ηλεκτρονική φόρμα παραπόνων που θα βρεις εδώ

Αν επιλέξεις να στείλεις email, θα πρέπει να αναγράψεις τα παρακάτω στοιχεία: 

1.  User ID (9ψήφιος κωδικός παίκτη)
2.  
Username 
3.  
Προσωπικές πληροφορίες, όπως: 

  • Όνομα 
  • Επώνυμο 
  • Πατρώνυμο 
  • Ημερομηνία Γέννησης 
  • Διεύθυνση 
  • Email 
  • Αριθμός Τηλεφώνου 

4.  Σχετικές πληροφορίες: 

  • Κατηγορία Παραπόνου (π.χ. τεχνικό πρόβλημα, κτλ.) 
  • Ημερομηνία που αντιμετώπισες το θέμα 
  • Αίτημα (π.χ. επιστροφή χρημάτων, κτλ.) 

Εάν οι πληροφορίες δεν είναι επαρκείς, το αίτημά σου μπορεί να απορριφθεί.

Διαχειριζόμαστε τα σχόλια το συντομότερο δυνατό. Εάν οποιοδήποτε παράπονο δεν έχει επιλυθεί εντός 14 ημερών, θα ειδοποιηθείς για την ακριβή ημερομηνία που θα απαντηθεί το σχόλιό σου. 

Μπορείς να ενημερωθείς για την κατάσταση του αιτήματός σου μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου (18280*), δίνοντας τα προσωπικά σου στοιχεία. 

Σημ: Tα δεδομένα που αφορούν σε παράπονα (ακόμη και αυτά που έχουν απορριφθεί) συλλέγονται για 10 χρόνια και αποστέλλονται, μετά από αίτημα, στην Ε.Ε.Ε.Π (Επιτροπή Ελέγχου Παιγνίων)